Regulamin sprzedaży ON-LINE
BILETÓW NA POLE PAINTBALLOWE, NA NOCLEG W HAMAKACH I DO SAUNY W SADZIE
Regulamin – wersja 4.3.4
Postanowienia
wstępne
Sprzedawcą jest:
Nazwa firmy: BIGo Michał Gofran
Adres firmy: Kłopotów 12 A, 59-300
Lubin
NIP: 692-236-29-73
Ze sprzedawcą można kontaktować się:
pod adresem email: bigo@wp.pl
pod adresem: Kłopotów 12 A, 59-300
Lubin
pod numerem telefonu:
+48 693 286 224
Niniejszy regulamin określa zasady
świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zasady i tryb zawierania ze
Sprzedawcą umów na odległość - sprzedaży Wejściówek. Regulamin określa w
szczególności prawa i obowiązki Stron,
a także tryb postępowania reklamacyjnego.
Niniejszy Regulamin jest regulaminem,
o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017.1219 z dnia 24 czerwca
2017 z późn. zm.).
Regulamin jest udostępniony
nieodpłatnie za pośrednictwem serwisu internetowego, który umożliwia
pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie treści Regulaminu.
§1. Definicje
Klient - osoba fizyczna (w tym również
Konsument), która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w
przypadku nie osiągnięcia pełnoletności, wymagana jest zgoda jej
przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, a także osoba prawna
oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa
przyznaje zdolność prawną, a która korzysta z usługi świadczonej drogą
elektroniczną przez Sprzedawcę.
Konsument - osoba fizyczna dokonująca
z przedsiębiorcą (Sprzedawcą) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio
z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Panel sprzedaży - zespół
współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania,
umożliwiający świadczenie usług drogą elektroniczną oraz zawarcie umowy na
odległość ze Sprzedawcą, znajdujących się w serwisie internetowym
Sprzedawcy.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta –
osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej
działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona
dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego
na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej.
Sprzedawca - Podmiot sprzedający
możliwość skorzystania z usługi w obiekcie usługowym. Dane rejestrowe i
kontaktowe do Sprzedawcy widoczne są w Panelu sprzedaży, tuż pod
przyciskiem finalizacji zamówienia.
System płatności
online - Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy
6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk - Północ w Gdańsku, VIII
Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, o kapitale zakładowym w
wysokości 2 000 000 PLN (w całości wpłaconym), NIP: 585-13-51-185; wpisana
do rejestru dostawców usług płatniczych pod numerem IP17/2013.
Umowa
Sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość
między Klientem a Sprzedawcą na zasadach określonych w Regulaminie.
Wejściówka - potwierdzenie
zawarcia umowy na skorzystanie z usługi (np. wstęp do aquaparku, wstęp do
atrakcji, wstęp do muzeum, karnet na fitness, wstęp na warsztaty,
skorzystanie z wycieczki, usługa kosmetyczna itd.) zawartej ze Sprzedawcą,
w określonym lub do określonego na Wejściówce terminie, w godzinach i
datach otwarcia obiektu usługowego i, o ile jest to wyraźnie wskazane
podczas zakupu i na Wejściówce, po uprzedniej rezerwacji terminu. W
przypadku braku informacji na Wejściówce dotyczącej liczby osób, jakie
mogą jednorazowo skorzystać z usług, Wejściówka upoważnia do skorzystania
z usług przez jedną osobę.
Zamówienie - oświadczenie woli
Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy na odległość za
pośrednictwem Panelu sprzedaży, określające rodzaj i liczbę Wejściówek.
E-paragon
- jest to dokument fiskalny w postaci elektronicznej, którego zakres reguluje
Ustawa o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r.,
Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie kas rejestrujących oraz
Rozporządzenia MPiT w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym
muszą odpowiadać́ kasy rejestrujące.
§2.
Informacje ogólne wskazujące sposób skorzystania z oferty
Informacje
ogólne wskazujące sposób skorzystania z oferty np. dostępność obiektu, zasady
korzystania z obiektu wskazane są na stronie internetowej Sprzedającego.
§3.
Rodzaje, zakres i warunki świadczenie usług drogą elektroniczną
Sprzedawca świadczy następującą usługi za pomocą
Panelu sprzedaży:
●
usługa umożliwiająca
zapoznanie się z ofertą Sprzedawcy,
●
usługa umożliwiająca
zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez zamówienie przez klienta
Wejściówki,
●
usługa przesłania na
podany przez Klienta adres e-mailowy Wejściówki.
Wymagania techniczne
dotyczące korzystania z usług dostępnych poprzez Panel sprzedaży, są
następujące: posiadanie urządzenia połączonego z siecią Internet;
przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie urządzenia
Klienta dokumentów hipertekstowych udostępnionych w sieci Internet z
włączoną obsługa języka Java Script: Google Chrome / Google Chrome Mobile
w wersji 63 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 52 lub nowszej, Opera w
wersji 58 lub nowszej i Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej lub lub
innej przeglądarki kompatybilnej; posiadanie aktualnego, czynnego
prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
§4.
Zasady świadczenia usług droga elektroniczna oraz warunki zawierania i
rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
Rozpoczęcie przez Klienta
korzystania z usług objętych Regulaminem jest równoznaczne z zawarciem
umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną dostępnych poprzez Panel
sprzedaży bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy. W przypadku
zakończenia przez Klienta korzystania z usług udostępnionych przy pomocy
Panelu sprzedaży, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną rozwiązuje
się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń z
chwilą opuszczenia Panelu sprzedaży, z wyłączeniem usługi przesłania na
adres e-mail Wejściówki, która zostaje zakończona po przesłaniu Wejściówki
na wskazany przez Klienta adres e-mail.
Możliwość korzystania z
usług: usługa umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez
zamówienie przez Klienta Wejściówki, usługa przestania na podany przez
Klienta adres e-mail Wejściówki, uzależniona jest od złożenia zamówienia
na Wejściówkę, zgodnie z zasadami opisanymi w § 4.
Usługa przesłania na podany
przez Klienta adres e-mail Wejściówki następuje po zawarciu umowy
sprzedaży Wejściówki. Usługę umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na
odległość) poprzez zamówienie Wejściówki Klient może rozpocząć i zakończyć
w każdej chwili.
Możliwość korzystania z
bezpłatnej usługi: usługa umożliwiająca zapoznania się z ofertą Sprzedawcy
jest każdorazowo wykonywana na indywidualne żądanie Klienta. Klient może w
każdej chwili rozpocząć i zakończyć korzystanie z usługi. Wyjście ze
strony internetowej na której znajduje się Panel sprzedaży oznacza
rezygnację ze świadczenia przedmiotowej usługi przez Sprzedawcę na rzecz
Klienta.
Klient zobowiązany jest do
korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając
na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej
osób trzecich.
Klient zobowiązany jest do
wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Klienta obowiązuje zakaz
dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§5.
Zawieranie umów sprzedaży i sposób zapłaty
W
celu dokonania zamówienia należy dokonać wyboru Wejściówki lub Wejściówek
dostępnych w Panelu sprzedaży, określić ich ilość, wybrać ew. dodatkowe
parametry wymagane w formularzu, zaakceptować niniejszy Regulamin,
Politykę Prywatności oraz Regulamin Obiektu, podejmując kolejne czynności
techniczne w oparciu o pojawiające się na stronie komunikaty lub
informacje. W celu realizacji
zamówienia, Klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych
danych umożliwiających ich realizację, które w Panelu sprzedaży wskazane
są jako pola wymagane.
Całkowita
wartość zamówienia i ostateczna cena zamówienia znajdują się w
podsumowaniu płatności jest widoczna przed ostatecznym zatwierdzeniem
zamówienia przez Klienta.
Po
kliknięciu w przycisk „Przejdź do płatności" nastąpi przekierowanie
Klienta do systemu płatności internetowych celem dokonania zapłaty za
zamówienie. Klient dokonuje płatności za pośrednictwem Systemu płatności
online i aby jej dokonać, musi zaakceptować postanowienia Regulaminu
Systemu płatności online.
Podmiotem świadczącym obsługę
płatności online jest System płatności online. Dostępne są szybkie
przelewy internetowe oraz formy płatności następujących kart:
●
Visa
●
Visa Electron
●
MasterCard
●
MasterCard Electronic
●
Maestro
W momencie przekierowania
Klienta do systemu płatności internetowej, powinien on niezwłocznie
zainicjować zapłatę za Zamówienie. Jeśli System płatności online nie
odnotuje płatności za zamówienie w określonym czasie, zamówione usługi
wracają do puli dostępnych usług, a jeśli pieniądze wpłyną po tym czasie,
zostaną automatycznie zwrócone do Klienta. W celu ponownego zamówienia
Wejściówek należy wypełnić na nowo formularz zamówienia i wykonać
płatność.
Klient,
który dokona skutecznej zapłaty, zawiera umowę sprzedaży. Potwierdzeniem
zawarcia umowy jest otrzymanie Wejściówki na adres e-mail podany w
formularzu Panelu sprzedaży.
Wejściówka
stanowi dowód zakupu.
Klient
jest zobowiązany do zapłaty ceny za zakupioną Wejściówkę, wraz z ewentualnymi zamówionymi dodatkami, w przypadku zamówienia kilku sztuk,
ceny poszczególnych Wejściówek sumuje się. Łączna cena, jest podana w
wypełnianym przez Klienta formularzu zamówienia. Po dokonanym przez
klienta wyborze sposobu płatności i ew. dostawy zostanie on poinformowany
o łącznej cenie zamówienia wraz z uwzględnieniem ewentualnych kosztów
dostawy (podsumowanie), przed potwierdzeniem przez niego zamówienia.
Ceny
Biletów podawane są w złotych polskich. Sprzedawca podaje do wiadomości
Klienta cenę brutto. Cena brutto zawiera wszystkie składniki, w tym
podatek VAT.
Sprzedawca
spełnia świadczenie względem Klienta umożliwiając mu realizację uprawnień
— korzystania z usługi, w terminie i na warunkach oznaczonych podczas
zakupu i na Wejściówce a także na warunkach Regulaminu Obiektu, o ile tej
Regulamin Obiektu został wskazany podczas zakupu.
Błędnie
podane dane w formularzu Klient może zgłosić Sprzedawcy celem ich
skorygowania wysyłając wiadomość e-mailową na adres Sprzedawcy lub
kontaktując się z nim za pośrednictwem numeru telefonu.
Klient
może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pośrednictwem adresu e-mailowego
lub numeru telefonu Sprzedawcy.
Sprzedawca
nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za podanie przez Klienta danych
błędnych lub nieprawdziwych.
§6. Odstąpienie od umowy
Dla
Wejściówek, dla których oznaczony jest konkretny dzień lub okres
świadczenia usługi i które dotyczą umów o świadczenie usług w zakresie
zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu
samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami
rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień
lub okres świadczenia usługi, Kupującemu nie przysługuje prawo do
odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu pieniędzy. Wynika to z
art. 38 ust. 1 pkt 12) ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.)
Jeśli
ust. 1 powyżej nie ma zastosowania oraz jeżeli:
Wejściówka
nie została wykorzystana przez Klienta,
data
realizacji Wejściówki nie została jeszcze przekroczona,
w
ciągu 14 dni od zakupu Wejściówki Klient może odstąpić od umowy bez podania
przyczyn, zawiadamiając o tym Sprzedawcę pisemnie poprzez wiadomość e-mail na
adres Sprzedawcy widoczny w stopce Panelu sprzedaży. Zgłoszenie powinno
zawierać Wejściówkę, która jest przedmiotem zwrotu.
Sprzedawca niezwłocznie po
otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży prześle Klientowi
wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od
umowy.
O
ile zwrot jest możliwy, zwrot płatności dla Klienta jest dokonywany
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia o odstąpieniu od umowy, drogą elektroniczną przy użyciu
takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient do zakupu Wejściówki.
Sprzedawca
ma prawo wypowiedzieć umowę, wskazując ważną przyczynę. W tym celu niezwłocznie pisemnie
poinformuje Klienta o zaistniałym fakcie na adres email, który użyty był
do nabycia Wejściówki i zaproponuje zamianę na równoważną usługę lub zwrot
pieniędzy. O ile Klienta nie zgodzi się na zamianę, Sprzedawca zwróci do 7
dni od poinformowania Klienta o rozwiązaniu umowy, wszystkie dokonane
przez niego płatności dotyczące Wejściówki, której dotyczy umowa.
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży jest
ona uważana za niezawartą.
Postanowienia § 6 Regulaminu stosuje się również do
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
§7. Reklamacje, Rękojmia za wady
Sprzedawca dokłada wszelkich
starań, aby usługi objęte Wejściówką były świadczone bez wad i zgodnie z
opisem usługi.
W razie braku zgodności
Wejściówki z zawartą Umową Sprzedaży, Konsumentowi albo Przedsiębiorcy na
prawach konsumenta przysługują uprawnienia określone w przepisach
rozdziału 5A (art. 43a i nast.) ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta
(tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
W stosunku do Klientów
będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za brak zgodności Wejściówki z Umową Sprzedaży istniejący
w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili,
chyba że termin przydatności Wejściówki do użycia, określony przez
Sprzedawcę, jest dłuższy.
Wejściówka jest zgodna
z umową, jeżeli:
zgodne z umową pozostają w szczególności jej opis,
rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;
zgodne z umową pozostają w szczególności jej
przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi,
o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia
umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
nadaje się do celów, do których zazwyczaj używa
się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa,
norm technicznych lub dobrych praktyk;
występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym
trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i
których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter
towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę, jego
poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności
w reklamie lub na etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:
nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i
oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie
zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne
zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję
Konsumenta o zawarciu umowy.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak
zgodności Wejściówki z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 5 powyżej,
jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie
poinformowany, że konkretna cecha Wejściówki odbiega od wymogów zgodności
z umową określonych w ust. 5 powyżej oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował
brak konkretnej jej cechy.
Reklamacje należy kierować
pisemnie poprzez wiadomość e-mail na adres Sprzedawcy, Zgłoszenie powinno
zawierać Wejściówkę, której dotyczy reklamacja. Do reklamacji należy
dołączyć́ opis zaistniałej sytuacji.
Każdą pisemnie zgłoszona wola
reklamacji będzie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia doręczenia.
W przypadku braków w reklamacji (np. braku dołączenia
Wejściówki) Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie
niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania
wezwania przez Klienta.
§8. Spory
O
ile przepisy prawa bezwzględnie obowiązującego nie stanowią inaczej,
wszelkie spory dotyczące umów zawieranych między Sprzedawcą a Klientem
rozstrzyga sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
W
przypadku sporów z udziałem Konsumenta istnieje możliwość skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronach internetowych powiatowych
(miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których
zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów
Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem Urzędu Ochrony
Konkurencji i Konsumentów:
www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
Sprzedawca
informuje, iż na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. pod adresem
https://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego
systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na
szczeblu unijnym (platforma ODR).
Skorzystanie z dostępnych pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po
zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny - Sprzedawca
w każdej sprawie będzie indywidualnie wyrażał zgodę bądź jej odmawiał.
§9. Postanowienia końcowe
Uznanie
poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany
prawem za nieważne bądź nieskuteczne nie wpływa na ważność czy skuteczność
pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia
zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego
postanowienia całego niniejszego Regulaminu.
W
sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w
szczególności Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.
U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.), Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu
obowiązują od momentu ich wskazania i umieszczenia w Panelu sprzedaży. Do
umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się poprzedni regulamin
(obowiązujący w chwili zawarcia umowy, zatem zmiana regulaminu nie będzie
dotyczyć umów, które zostały wcześniej zawarte).